SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų vadovavimo darbo patirtį;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldos institucijų veiklą bei šių institucijų kompetencijai priskirtus klausimus;
- mokėti dirbti kompiuteriu ir naudotis šiomis priemonėmis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, siekdamas įgyvendinti seniūnijai keliamus tikslus, vykdo šias funkcijas:
- dalyvauja rengiant seniūnijos veiklos planus ir ataskaitas, kontroliuoja planų vykdymą;
- pagal savo kompetenciją leidžia įsakymus ir kontroliuoja, kaip jie vykdomi;
- pagal savo kompetenciją priima ir nagrinėja gyventojų, įmonių, įstaigų ir organizacijų prašymus, skundus, siūlymus, juos analizuoja ir teikia apibendrintas išvadas ir siūlomus sprendimus Savivaldybės administracijos direktoriui arba pagal priskirtą kompetenciją Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovams;
- teikia Savivaldybės administracijai siūlymus dėl privataus kapitalo naudojimo seniūnijos gyventojų poreikiams tenkinti, taip pat siūlymus dėl seniūnijos teritorijos infrastruktūros tobulinimo ir verslininkų dalyvavimo seniūnijos veiklos programose;
- teikia informaciją apie seniūnijos veiklą žiniasklaidos atstovams;
- administruoja ir organizuoja nustatyta tvarka patvirtintos ir finansuojamos seniūnijos veiklos programos įgyvendinimą;
- įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka neatlygintinai atlieka seniūnijos gyventojams notarinius veiksmus;
- organizuoja konkursus, vakarones, koncertus, išvykas, sporto varžybas ir kitus vietos bendruomenės pageidaujamus renginius;
- rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir teikia juos derintis Vešųjų pirkimų skyriui;
- rengia gyventojų susitikimus su Savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais bei tarnautojais, šaukia gyventojų sueigas, svarsto gyventojų siūlymus, ir viešą peticijų nagrinėjimą, skatina kitas pilietinės iniciatyvos formas;
- padeda organizuoti Europos Sąjungos parlamento, Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo ir Savivaldybės tarybos rinkimus bei referendumus, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos nariams susitikimus su rinkėjais;
- dalyvauja koordinuojant daugiabučių namų bendrosios nuosavybės administravimą:
- nustatyta tvarka priima ir derina dokumentus dėl administratorių skyrimo arba keitimo bei teikia Komunalinio ūkio departamentui;
- teikia siūlymus Savivaldybės administracijai dėl bendrosios nuosavybės administratorių veiklos vertinimo;
- nustatyta tvarka administruoja prekybą viešosiose vietose;
- nagrinėja ir derina dokumentus dėl žemės kasinėjimo vietų (pasirašo paraiškoje žemės darbų leidimui gauti), sklypų ribų nustatymo, dirba objektų priėmimo komisijose, pasirašo baigtų statybų aktus ir pažymas;
- remia visuomeninių organizacijų iniciatyvas, susijusias su viešųjų savivaldos reikalų tvarkymu;
- konsultuoja gyventojus ir bendruomenių atstovus, informuoja juos ir juridinius asmenis apie Savivaldybės institucijų priimtus sprendimus, jų vykdymo tvarką, teritorijos tvarkymo, gamtos apsaugos, paminklų apsaugos, sanitarijos ir higienos reikalavimus bei jų nesilaikymo padarinius;
- dalyvauja Savivaldybės institucijų, komisijų, darbo grupių posėdžiuose, kai svarstomi su seniūnijos teritorijos bendruomenių gyvenimu susiję klausimai;
- pagal kompetenciją nustatyta tvarka sudaro sandorius su juridiniais ir fiziniais asmenimis;
- teikia Negyvenamųjų ir gyvenamųjų pastatų bei patalpų komisijai savo siūlymus ir dalyvauja jos posėdžiuose, kai sprendžiami visi, neatsižvelgiant į tai, kas teikia, seniūnijai iškilę klausimai dėl negyvenamųjų pastatų ir patalpų nuomos, dėl gyvenamųjų namų remonto panaudojant gyventojų ir įmonių lėšas, dėl gyvenamųjų bei negyvenamųjų patalpų paskirties keitimo;
- teikia Merui ir Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl seniūnijos teritorijos tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto, viešųjų paslaugų gyventojams organizavimo;
- teikia siūlymus Savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams pagal jų kompetenciją dėl seniūnijos teritorijoje esančių turgaviečių, lauko tualetų, šunų, vaikų žaidimo bei sporto aikštelių įrangos, kiemų, šaligatvių, įvažų priežiūros bei remonto;
- kontroliuoja Savivaldybės tarybos sprendimų, Tarybos kolegijos protokolinių nutarimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų seniūnijos veiklos klausimais vykdymą;
- leidžia įsakymus dėl pavaldžių darbuotojų kasmetinių atostogų;
- vertina seniūnijos valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą;
- vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Administracijos direktoriaus ir mero pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius planus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą socialinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba aukštąjį koleginį ar jam prilygintą socialinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį darbų organizavimo ir/ar teritorijų priežiūros srityje;
5.3. išmanyti Seniūnijai priskirtų funkcijų vykdymą ir vietos savivaldą bei viešąjį administravimą reglamentuojančius teisės aktus;
5.4. išmanyti Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
5.5. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. prižiūri, kaip Seniūnijos teritorijoje įmonės, įstaigos ir organizacijos (neatsižvelgiant į nuosavybės formą), daugiabučių gyvenamųjų namų, garažų ir sodų bendrijos bei individualių gyvenamųjų namų savininkai laikosi Tvarkymo ir švaros taisyklių, Vilniaus miesto atliekų tvarkymo taisyklių, Vilniaus miesto želdynų ir želdinių apsaugos taisyklių reikalavimų, informaciją apie pažeidimus perduodamas atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams;
6.2. nustačius atliekų sąvartynus, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma, teikia informaciją seniūnui ir atsakingiems Savivaldybės administracijos padaliniams, dalyvauja organizuojant atliekų tvarkymą;
6.3. kartu su Seniūnija, mokyklomis, įmonėmis, organizacijomis ir bendruomenėmis organizuoja, koordinuoja teritorijų tvarkymo talkas, akcijas, dalyvauja Seniūnijai organizuojant aplinkos gerinimo iniciatyvas, bendruomeninius renginius ir pan.;
6.4. bendrauja su gyventojais atliekų tvarkymo klausimais, reguliariai kontroliuoja atliekų tvarkymo paslaugų teikimo kokybę, informuoja seniūną ir Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamentą apie nustatytus trūkumus;
6.5. atlieka Seniūnijos teritorijoje esančių sporto, vaikų žaidimo, šunų vedžiojimo aikštelių, suoliukų ir kitų kiemo įrenginių, šiukšliadėžių, konteinerių aikštelių, laiptų, šaligatvių, įvažiavimų į kiemus ir kiemų dangos būklės apžiūrą, sudaro sąrašus ir teikia pasiūlymus seniūnui dėl remonto darbų atlikimo, informaciją perduoda atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams;
6.6. pastebėjęs sugadintus, vandalų suniokotus paminklus, atminimo ženklus, atminimo lentas, gatvių pavadinimų ir pastatų numerių lentelių poreikį ar netinkamą jų būklę (surūdiję, nepritvirtinti), apšvietimo stulpus, gatvių ženklus, pėsčiųjų ar transportinius atitvarus ir pan. informaciją perduoda atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams;
6.7. nustato teritorijas, kuriose paplitę Sosnovskio barščiai ir įpareigoja jų valdytojus užtikrinti reguliarų jų naikinimą;
6.8. periodiškai tikrina, kaip vykdomi bendrojo naudojimo teritorijų, želdinių, gatvių šaligatvių valymo ir priežiūros darbai, surašo patikrinimo aktus, su kuriais supažindina seniūną, Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto tvarkymo ir aplinkos apsaugos skyriaus atsakingą specialistą ir paslaugas teikiančių įmonių atsakingus darbuotojus ir apie pastebėtus trūkumus nedelsiant informuoja seniūną ir darbus atliekančių įmonių atsakingus darbuotojus;
6.9. konsultuoja gyventojus dėl medžių kirtimo ir genėjimo leidimų išdavimo tvarkos, bei želdynų formavimo klausimais, renka ir teikia informaciją Seniūnui ir Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto tvarkymo ir aplinkos apsaugos skyriaus vedėjui apie avarinę medžių būklę, audrų padarinius želdynams, želdinių kirtimo ir genėjimo poreikį;
6.10. nedelsiant informuoja seniūną, Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento direktorių ir/ar Miesto plėtros departamento direktorių, jei Seniūnijos teritorijoje atsiranda galimi Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyti pažeidimai (infrastruktūros ardymas, neleistinos statybos, teritorijų pažeidimai, apleisti ir keliantys pavojų statiniai ir pan.);
6.11. organizuoja ir koordinuoja viešuosius ir visuomenei naudingus darbus, prižiūri darbų vykdytojus, užtikrina saugos ir sveikatos darbe norminių aktų reikalavimų laikymąsi;
6.12. dalyvauja Seniūnijai organizuojant smulkius infrastruktūros atnaujinimo darbus, kontroliuoja atliekamus darbus (teikiamas paslaugas), apie trūkumus informuoja seniūną;
6.13. dalyvauja organizuojant gyventojų ir seniūnaičių sueigas, kaupia, vertina ir bendrina gyventojų ir seniūnaičių sueigose pateiktą teritorijų tvarkymo, atnaujinimo ir kitą informaciją, teikia informaciją sueigų metu pagal savo kompetenciją;
6.14. pagal savo kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų skundus, prašymus ir pasiūlymus, teikia atsakymus pareiškėjams, konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis;
6.15. bendradarbiaujant su Savivaldybės administracijos Turto departamento Licencijavimo ir leidimų skyriumi, prižiūri prekybą ir viešųjų paslaugų teikimą viešosiose vietose ir turgavietėse;
6.16. žodžiu arba raštu įspėja pažeidėjus, esant grubiems arba pasikartojantiems pažeidimams arba neturint galimybių nustatyti pažeidėją visą turimą informaciją perduoda seniūnui ir Savivaldybės administracijos Saugaus miesto departamentui;
6.17. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio seniūno ir Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavedimus;
6.18. siekdamas užtikrinti darbų tęstinumą, seniūno pavedimu pavaduoja kitą Seniūnijos darbuotoją, jo nesant.
ŠEŠKINĖS SENIŪNIJOS TEIKIAMOS PASLAUGOS:
- tvarkyti gyvenamosios vietos deklaravimo ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenis;
- parengti ir išduoti seniūnijos gyventojams pažymas apie deklaruojamą gyvenamąją vietą;
- išduoti leidimus prekiauti ir teikti paslaugas viešosiose vietose;
- įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka atlikti notarinius veiksmus;
- išduoti charakteristikas dėl ginklo įsigijimo (laikymo) bei II laipsnio valstybinės pensijos suteikimo.
ŠEŠKINĖS SENIŪNIJOS FUNKCIJOS, NEĮTRAUKTOS Į PAREIGYBIŲ APRAŠYMĄ:
- teikti siūlymus Savivaldybės administracijai dėl šaligatvių, atskirų aikščių tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto, viešųjų paslaugų gyventojams teikimo;
- sudaryti sąlygas gyventojams tiesiogiai dalyvauti rengiant Vilniaus miesto tarybos sprendimų projektus aktualiais gyventojams klausimais;
- šaukti gyventojų sueigas;
- organizuoti gyventojų susitikimus su LR Seimo nariais, Savivaldybės tarybos nariais, Savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais ir pareigūnais;
- rengti gyventojų apklausas, apibendrintas pastabas ir siūlymus teikti Savivaldybės administracijos direktoriui;
- padėti organizuoti Europos Parlamento, LR Prezidento, LR Seimo, Savivaldybės tarybos rinkimus ir referendumus;
- konsultuoti ir informuoti gyventojus, juridinius asmenis apie Savivaldybės bei valstybės institucijų priimtus sprendimus, jų vykdymo tvarką;
- priimti ir pagal kompetenciją nagrinėti gyventojų, įmonių, įstaigų prašymus, skundus, siūlymus.
________________________________________
SENIŪNIJOS DARBO LAIKAS IR KITA AKTUALI INFORMACIJA
Darbo laikas:
Pirmadieniais-ketvirtadieniais 7.30-16.30 val.
Penktadieniais 7.30-15.15 val.
Pietūs 11.30-12.15 val.
Seniūnijoje gyvenamosios vietos deklaravimas atliekamas 4 kab.
Prašymai pažymoms apie deklaruotą gyvenamąją vietą priimami ir pažymos išduodamos seniūnijos darbo laiku, pažymų parengimo terminas - iki 3 darbo dienų.
Informacija apie GVD teikiama tel. 265 8942.
Sudaroma Šeškinės seniūnijos išplėstinė seniūnaičių sueiga
Atsižvelgiant į Vilniaus miesto tarybos 2017 m. balandžio 25 sprendimu Nr.1-891 patvirtintus Seniūnaičių sueigos nuostatus, sudaroma Šeškinės seniūnijos išplėstinė seniūnaičių sueiga.
Kviečiame bendruomenines organizacijas iki 2017 m birželio 30 d.14.00 val. raštu informuoti Šeškinės seniūnijos seniūną apie deleguojamą atstovą į sudaromą išplėstinę seniūnaičių sueigą.
Kviečiame Šeškinės seniūnijos teritorijoje veikiančias nevyriausybines organizacijas ir tradicines religines bendruomenes patariamojo balso teise dalyvauti Šeškinės seniūnijos išplėstinėje seniūnaičių sueigoje ir iki birželio 30 d.14.00 raštu informuoti Šeškinės seniūnijos seniūną apie deleguojamą atstovą.
Miesto ūkio ir transporto departamento
Miesto tvarkymo skyriaus
Teritorijų tvarkymo poskyrio darbuotojo priėmimo laikas Šeškinės seniūnijoje, 7 kab.:
pirmadieniais 8.00 - 10.00
Tel.: 265-8943, 8 686 24258
Miesto plėtros departamento
Detaliojo planavimo skyriaus
Miesto Vakarinės teritorijos poskyrio
vyriesnioji specialistė Dovilė Eidukaitė
interesantus konsultuoja Konstitucijos pr. 3,
pirmadienieis nuo 9 iki 12 val., (tel. 211 2573)
Vaiko teisių apsaugos skyriaus
Pagalbos vaikui organizavimo poskyrio
vyriausioji specialistė Natalija Senovaitienė
(mob. 8 686 69 076, e. p. natalija.senovaitiene@vilnius.lt)
gyventojus priima (Šeškinės g. 30, 8 kab.):
I 13.00 – 16.30 val.
III 9.00 – 11.30 val.
V 9.00 – 11.30 val.
Socialinės paramos centro
Šeškinės filialas priima adresu Šeškinės g. 28
Socialinio darbo skyrius (1 kab.),
gyventojus priima:
pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16.30 val.
Trečiadieniais ir penktadieniais nuo 7.30 iki 11.30 val.
Pietų pertrauka 11.30-12.15 val. tel. (8 5) 241 7813, 8 670 17531;
Socialinio darbo skyrius
(socialiniai darbuotojai darbui su socialinės rizikos šeimomis, 1 kab.)
Tel. 2417813, 867017352;
Pagalbos į namus skyrius
(3 kab.) gyventojus priima:
pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais nuo 7.30 iki 11.30 val.,
antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 12.15 iki 16.30 val.,
Pietų pertrauka 11.30-12.15 val.. (8 5) 241 9824, 8 670 07109.
Socialinių išmokų skyrius
(2 kab.) gyventojus priima:
pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16.30 val.
Penktadieniais nuo 7.30 iki 11.30 val.
Pietų pertrauka 11.30-12.15 val. tel. (8 5)241 9301.
______________________________________
5 daugiausia balsų surinkę prioritetai pagal aprašą : 24.1,, 24.2., 24.3., 24.4., 24.5..
24.1. socialinė veikla, skirta socialiai pažeidžiamiems bendruomenės nariams ir (ar) grupėms (labdaros ir paramos akcijų organizavimas, senyvo amžiaus, vienišų asmenų, kuriems reikalinga pagalba, lankymas, pagalbos sau nuo priklausomybių ar kitų socialinių problemų kenčiantiems asmenims bei jų artimiesiems grupių organizavimas, renginių ir kitų priemonių, skatinančių socialinę atskirtį patiriančių asmenų ir jų grupių įsitraukimą į bendruomenės gyvenimą, organizavimas);
24.2. vaikų ir jaunimo užimtumas (renginių, stovyklų ir kitų prasmingo vaikų ir jaunimo laisvalaikio užimtumo veiklų organizavimas, skatinantis asmeninių ir socialinių gebėjimų ugdymą);
24.3. kultūrinė ir švietėjiška veikla (mokymo (-si) priemonių, skatinančių kūrybiškumą, saviraišką ir vietos gyventojų išprusimą, organizavimas, vietos bendruomenei telkti ir jos tapatybei reikšmingų leidinių leidyba);
24.4. sporto ir sveikatinimo veikla (sportuojančių gyventojų telkimas, sporto varžybų ir treniruočių organizavimas, sveikai gyvensenai propaguoti skirtų renginių, teminių užsiėmimų ir mokymų organizavimas);
24.5. bendruomeninė veikla ir kita vietos bendruomenės sutelktumą ir gyvenimo kokybę gerinanti veikla (pilietinių iniciatyvų (bendruomenės forumų), skatinančių vietos gyventojus kelti ir spręsti vietos bendruomenei svarbius klausimus, bendruomenines organizacijas ir vietos valdžios institucijas bendradarbiauti, organizavimas ir savanoriškos veiklos organizavimas);
Šeškinės seniūnijos teritorija - 4,6 kv. km;
Gyventojų skaičius - apie 36,6 tūkst.